Gyakran ismételt kérdések

  • Mikor kapom meg a rendelésem?

Minden termékünk raktáron van, azonnal tudjuk szállítani. A rendelésed leadásától számítva átlagosan 2-3 munkanap a szállítási idő. (hétvégi és ünnepnapok nem számítanak bele)

  • Vannak BellaKollektion üzletek?

Nincs üzletünk, jelenleg csak online vásárlásra van lehetőség.

  • Nem tudom kiválasztani a kívánt színt/méretet.

Ha a legördülő menü nem tartalmazza az általad kívánt színt vagy méretet, az azt jelenti, hogy az adott termék jelenleg elfogyott, emiatt nem engedi a rendszer megrendelni.

Látogass vissza később vagy kövess minket Facebookon, ahol értesülhetsz az elérhető termékekről.

  • Milyen méretet válasszak?

Sok gyártó termékeit forgalmazzuk, ezért az oldalunkon nem található általános mérettáblázat, hanem minden terméknél külön lemérjük a pontos centis adatokat.

Kérünk, hogy a helyes méretválasztáshoz mindig vedd figyelembe ezeket a centis adatokat.

  • Rendelésnél elrontottam a méretet/darabszámot/címet, mit tehetek?

Ez esetben a lehető leghamarabb jelezd nekünk a problémát az info@bellakollektion.hu email címen, és a csapatunk segít a módosításban.

  • Leadtam a megrendelést, de utólag találtam még olyan terméket amit szeretnék megrendelni, hozzá lehet tenni?

Ha az első rendelésedet már összeállítottuk kiszállításra,  akkor plusz terméket már nem tudunk a csomagba tenni, a rendelés folyamatról e-mailben értesítünk.

Ha még nem csomagoltuk össze a rendelésed, akkor természetesen szívesen segítünk, hogy kiegészíthesd a rendelésed.

Írj nekünk az info@bellakollektion.hu email címre ezzel kapcsolatban.

  • Kapok számlát a megrendelésről?

A rendelésedről elektronikus számlát állítunk ki, melyet emailben küldünk el, amikor a csomagot átadjuk a futárnak.

Ha véletlenül törölnéd a számlát tartalmazó emailt ,esetleg rossz email cím lett megadva a rendelésnél, jelezd, és újból elküldjük a számlát.

  • Mennyibe kerül a szállítás?

20.000ft vásárlásig 1790ft, 20.000ft vásárlás felett ingyenes.

  • Több termék esetén mennyi a szállítás?

Több termék rendelése esetén a termékeket egy csomagban küldjük, ezért csak egyszer számítjuk fel a szállítási díjat. Ilyen esetben spórolhatsz a szállítási díjon.

  • A futárnak csak készpénzzel fizethetek?

Nem, a futárnál bankkártyás fizetésre is van lehetőség.

  • Mikor érkezik a csomagom?

A rendelésed leadását követően csapatunk emailben tájékoztatni fog a rendelésed állapotáról, illetve amikor átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak.

Ezt követően a futárszolgálat fog tájékoztatni a csomag érkezéséről.

  • Nem tudom átvenni a csomagot a megadott időpontban, mit tehetek?

Vedd fel a kapcsolatot a futárral, megadott telefonszámon. Díjmentesen másik kiszállítási nap egyeztethető a futárral.

  • Mi történik ha nem veszem át a csomagot/mégsem kérem a megrendelést?

Ilyen esetben a futárszolgálat a cégünkkel fizetteti meg a szállítási díjat.

Ha nem veszed át a rendelésed, akkor újbóli utánvétes rendelést nem tudunk tőled elfogadni, a jövőben csak előre utalással tudsz tőlünk rendelni.

Ha meggondolod magad a rendeléseddel kapcsolatban, azt a lehető leghamarabb jelezd nekünk, mielőtt még átadnánk a csomagot a futárszolgálatnak.

  • Nem lett jó a megrendelt termék, mit tehetek?

Jogodban áll a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldeni a terméket indoklás nélkül.

 

Ha bármi kérdésed felmerülne, keress minket bizalommal az info@bellakollektion.hu email címen vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon, mely hétköznap 8:00-20:00-ig elérhető: +3630/1602111